Bank Spółdzielczy w Tarnogrodzie

Logowanie do iBank
Logowanie do iBank 2
Logowanie do kartosfera.pl

Aktualności

Proces umorzeń subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0

Po 29 kwietnia 2021 r. rozpoczyna się proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm. Proces umorzeń zostanie zainicjowany indywidualnie dla każdej subwencji, w rocznicę wpłynięcia środków na rachunek firmy.

Warto pamiętać, że firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD, które skorzystały z Tarczy Finansowej PFR 2.0, będą mogły po spełnieniu warunków formalnych skorzystać z 100 proc. umorzenia subwencji.

Cały proces umorzenia subwencji odbywać się będzie wyłącznie w bankowości elektronicznej firmy, gdzie przedsiębiorcy będą mogli m.in.:

  • zapoznać się z kwotą umorzenia zaproponowaną przez PFR,
  • wypełnić, podpisać i wysłać do PFR formularz z wnioskiem o umorzenie,
  • pobrać decyzję PFR oraz harmonogram spłat PFR w zakresie nieumorzonej kwoty subwencji,
  • na bieżąco śledzić postęp spłat rat nieumorzonej kwoty subwencji.

Szczegóły na temat umorzeń dostępne są w zaktualizowanym Regulaminie PFR Tarczy Finansowej PFR 1.0 obowiązującym od 28 kwietnia 2021 r.

Pliki do pobrania

Manual_Mikroprzedsiębiorcy

Manual_MŚP

 

MojeId

mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w Banku Spółdzielczym w Tarnogrodzie.

Co to jest mojeID i Profil Zaufany?

mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości on-line w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia ono realizację drogą elektroniczną wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych. Dzięki mojeID nie trzeba udawać się osobiście  do urzędu, ubezpieczyciela, dostawcy energii, placówki medycznej czy firmy telekomunikacyjnej, by sfinalizować umowę lub podpisać dokumenty. Usługa mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, w zaciszu domowym, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

Profil Zaufany jest jednym z elementów mojeID. Umożliwia korzystanie z cyfrowych usług publicznych (np. składanie pism urzędowych, wniosków o wydanie paszportu czy prawo jazdy). 


Dzięki usłudze MojeID można:

  • utworzyć Profil zaufany, dzięki któremu możesz korzystać z usług e-administracji przez internet,
  • podpisywać za pomocą Profilu zaufanego dokumenty w urzędach publicznych,
  • identyfikować swoją tożsamość np. w firmach ubezpieczeniowych, placówkach medycznych – szczegółowa lista firm znajduje się na stronie mojeID 

MojeID to usługa, która pozwala na bezpieczne potwierdzanie tożsamości m.in. na tych platformach usług publicznych:


Szczegółowe informacje o usłudze mojeID znajdą Państwo na stronie www.mojeid.pl

Działania pomocowe dla klientów BS Tarnogród

Serwis internetowy Grupy BPS o działaniach pomocowych dla Klientów

Wszystkich naszych Klientów, których sytuacja finansowa pogorszyła się w związku
z epidemią koronawirusa zapraszamy do odwiedzenia serwisu internetowego Grupy BPS zawierającego informacje o działaniach pomocowych. W jednym miejscu znajdą Państwo materiały informacyjne dotyczące wsparcia dla Klientów indywidualnych i firm oferowanego przez Banki Spółdzielcze z Grupy BPS oraz instytucje państwowe. Strona zwiera m.in. obszerne informacje na temat Tarczy Finansowej PFR, w tym Kalkulator, za pomocą którego  przedsiębiorcy mogą wyliczyć przewidywaną wysokość subwencji PFR.

Serwis dostępny jest pod adresem:

www.grupabps.pl/wsparcie-dla-klientow

Na stronie znajdą Państwo:

  • Informacje na temat Tarczy Finansowej PFR, w tym:
    • o warunkach finansowania dla mikro i MŚP
    • linki do dokumentów: „Najczęściej zadawane pytania" oraz „Przewodnika dla mikro, małych i średnich firm”
    • kalkulator, za pomocą którego przedsiębiorcy mogą wyliczyć w jakiej wysokości mogą otrzymać wsparcie finansowe z PFR
    • dokument „Jak określić liczbę pracowników, aby ustalić czy firma należy do grupy mikrofirm lub MŚP oraz jak określić liczbę pracowników w celu ustalenia wysokości subwencji dla mikrofirmy, a następnie jej częściowego umorzenia?”
    • informację jak się przygotować do złożenia wniosku
    • informację o bezpłatnych szkoleniach organizowanych przez PFR dla przedsiębiorców.
  • Informacje o wybranych aspektach Tarczy Antykryzysowej
  • Przydatne linki – wskazanie na strony internetowe, zawierające istotne informacje
    o programach pomocowych
  • Szkolenia –  informacje o webinariach i innych dostępnych formach edukacji, pozwalających zdobyć wiedzę w tematyce pomocowej.

Serwis jest na bieżąco aktualizowany i uzupełniany. Wierzymy, że będzie dla Państwa ułatwieniem w wyszukiwaniu informacji o działaniach pomocowych.

 

KOMUNIKAT - KORONAWIRUS

Szanowni Państwo,

Do odwolania kasa czynna w godzinach 8.00 - 15.00

Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, zwracamy się z prośbą do Państwa o ograniczanie wizyt w Centrali oraz Oddziale naszego Banku do niezbędnego minimum.

Nasza prośba podyktowana jest troską o zdrowie nas wszystkich, w kontekście rozprzestrzeniania się w Polsce koronawirusa i co z tego wynika, koniecznością ograniczenia przebywania w miejscach publicznych i większych skupiskach ludzkich.

W zastępstwie osobistych wizyt w Centrali lub Oddziale, zalecamy korzystanie z innych, dostępnych w naszym Banku kanałów kontaktu z pracownikami:

1. telefonicznego, pod numerami telefonów:

  • 84 689 70 12 – Centrala w Ternogrodzie
  • 84 685 25 05 – Oddział w Potoku Górny

2. mailowego, pod adresem: info@bstarnogrod.pl

Ponadto rekomendujemy:

  • realizowanie płatności bez użycia gotówki np. za pomocą karty, poprzez bankowość elektroniczną oraz aplikację mobilną.
  • wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem konta on-line.

Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące  koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Naszym celem jest zapewnienie obsługi wszystkim Klientom, mimo niedogodności,
z którymi mamy obecnie do czynienia.  

Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o zastosowanie się do powyższych rekomendacji.

 

                                                                                                          Zarząd

                                                                        Banku Spółdzielczego w Tarnogrodzie

Informacje dla dostawców usług (TPP)

Informacje dla dostawców usług (TPP)

Jeśli jesteś certyfikowanym zewnętrznym dostawcą usług (TPP) lub złożyłeś wniosek w KNF o wydanie zezwolenia na świadczenie usług wynikających z dyrektywy PSD2 (AIS, PIS lub CAF), przygotowaliśmy dla Ciebie specjalny interfejs dostępowy (API). Wszystkie niezbędne informacje, dokumentacja API oraz środowisko testowe znajdują się na naszym portalu dla dewelopera <<tutaj>>.

Raport dostępności interfejsu API PSD2 i bankowości internetowej link.

Aplikacja Planet Mobile - płatność telefonem

Szanowni Państwo,
miło nam poinformować o udostępnieniu klientom Banku Spółdzielczego w Tarnogrodzie aplikacji Planet Mobile.

Dzięki aplikacji Planet Mobile, Klienci naszego Banku mogą od teraz płacić za zakupy bez karty i gotówki – za pomocą telefonu. Usługa działa we wszystkich punktach handlowych i usługowych, wyposażonych w terminale do płatności zbliżeniowych – bezpiecznie i bez łączenia się z siecią.

Film instruktażowy: https://www.youtube.com/watch?v=xSNIL24GbGA

Aplikacja oparta jest o najnowocześniejszą technologię HCE przy współpracy z Google Pay, dzięki którym biezpieczeństwo płatności stoi na najwyższym poziomie.

 

Dzięki aplikacji mają Państwo możliwość:
  • dodawania wszystkich kart płatniczych naszego banku
  • zmiany kodów PIN
  • zastrzegania kart
  • zarządzania limitami kartowymi
  • prezentacji stanu dostępnych środków na wybranej karcie
  • wyszukiwania bezprowizyjnych bankomatów

 

 Prosta instalacja:
  1. Ściągnij aplikację planet Mobile ze sklepu Google Play.
  2. Dodaj wybrane karty i aktywuj je.
  3. Możesz już płacić telefonem i korzystać z funkcji aplikacji.

Szczegółową instrukcję instalacji znajdziecie Państwo pod tym linkiem: Instrukcja instalacji aplikacji Planet Mobile. 

 

 Środki bezpieczeństwa:

W celu bezpiecznego korzystania z płatności telefonem niezbędne jest:

  • Zainstalowanie w smartfonie oprogramowania zabezpieczającego (skanera antywirusowego, zapory sieciowej) oraz jego regularna aktualizacja.
  • Unikanie instalowania w smartfonie oprogramowania pochodzącego z nieautoryzowanych źródeł, w tym przekazywanego pocztą elektroniczną lub SMS/MMS. Instalację aplikacji, zwłaszcza z nieznanych źródeł powinna poprzedzać jej weryfikacja przez oprogramowanie antywirusowe.
  • Niestosowanie łatwych do odgadnięcia numerów PIN np. 0000, 1111 itp. oraz niezapisywanie kodów PIN w sposób jawny. Nie należy przechowywać zapisanych kodów PIN w pamięci telefonu oraz w innych miejscach, w których istnieje ryzyko jego kradzieży, np. w portfelu. W przypadku podejrzenia ujawnienia kodów PIN nieuprawnionym osobom, należy niezwłocznie dokonać ich zmiany, ponieważ potencjalne straty mogą być znacznie wyższe niż wynikające z limitów transakcji zbliżeniowych.
  • Wyłączanie telefonu przed oddaniem do depozytu, szatni, itp.
  • Nieoddawanie telefonu do serwisu z kartą SIM-NFC, SD-NFC, jeżeli limit płatności zbliżeniowych nie został wcześniej zablokowany.
Strona:

2021 Bank Spółdzielczy w Tarnogrodzie 

Projekt i wykonanie Net Partners