Aktualności
Niedostępność systemów w dniu 14.11.2024r.
14.11.2024r.
Niedostępność systemów w dniu 14.11.2024r.
W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych w dniu 14.11.2024r. w godzinach 14:30 - 21:00
dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony.
BLIK - brak możliwości realizacji zleceń
Przelewy Express Elixir - brak możliwości realizacji zleceń
Przelewy Elixir - możliwe ograniczenia
Zlecenia walutowe - możliwe ograniczenia
Dziękujemy za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają i liczymy na zrozumienie, jeśli napotkają Państwo na niedogodności w trakcie przeprowadzanych zmian.
Za utrudnienia przepraszamy
Zarząd Banku Spółdzielczego w Tarnogrodzie
Uwaga na oszustów podszywających się pod pracowników naszego Banku!
08.03.2024
Weryfikacja numeru PESEL
Wniosek 800+
01.02.2024r.
W bankowości internetowej szybko złożysz wniosek o 800+ – na nowy okres już od dziś.!
Rządowy Program Rodzina 800+ to systemowe wsparcie polskich rodzin.
800 zł na każde dziecko w rodzinie, co miesiąc, do ukończenia 18 roku życia, niezależnie od wysokości dochodów (szczegóły tutaj). Od dziś tj. 1 lutego 2024 r. ruszył kolejny nabór wniosków o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego na nowy okres świadczeniowy, który trwa od 1 czerwca 2024 r. do 31 maja 2025 r.
Podniesienie kwoty świadczenia do 800 zł od 1 stycznia 2024 r.!
Od 1 stycznia 2024 r. kwota świadczenia wychowawczego (tzw. 500+) została podniesiona z 500 zł do 800 zł.
Ważne!
Aby uzyskać prawo do świadczenia wychowawczego na nowy okres, który rozpocznie się 1 czerwca 2024 r., wnioski będzie można składać do ZUS już od 1 lutego 2024 r., wyłącznie przez internet, za pośrednictwem:
- portalu PUE ZUS
- portalu Ministerstwa Rodziny Emp@tia
- bankowości internetowej
- aplikacji mobilnej mZUS.
Gdzie otrzymasz pomoc w sprawie świadczenia?
- więcej informacji o programie znajdziesz na stronie ZUS,
- pod numerem specjalnej infolinii 22 290 55 00 (czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 –00),
- w Centrum Obsługi Telefonicznej (COT) ZUS w dni robocze (pn.–) w godz. 7.00 –18.00 pod numerem telefonu 22 560 16 00 lub za pośrednictwem maila na adres: cot@zus.pl,
- we wszystkich placówkach ZUS oraz podczas e-wizyty w ZUS.
Przelew na telefon BLIK
27.07.2023r.
Szanowni Klienci,
Miło jest nam poinformować, że uruchomiliśmy dla Państwa kolejną odsłonę mobilnych płatności w aplikacji mTBSKEy - przelewy BLIK na numer telefonu.
Przelew BLIK na telefon to usługa polegająca na przyspieszeniu i ułatwieniu przekazywania środków, które znajdą się na rachunku odbiorcy w zaledwie kilka sekund! Nie musisz już przepisywać i znać numeru rachunku odbiorcy. Wystarczy tylko numer telefonu lub odbiorca zapisany w książce kontaktów na Twoim smartfonie.
Jak aktywować przelewy BLIK na telefon w aplikacji mobilnej mTBSKEy ?
1. Zainstaluj / zaktualizuj aplikację mTBSKEy >>> Instrukcja instalacji,
2. Włącz "Więcej" w prawy dolnym rogu, a następnie wybierz "Przelewy na telefon BLIK",
3. Kliknij przycisk ZAREJESTRUJ NUMER TELEFONU,
4. Uzupełnij pole Numer telefonu i kliknij przycisk Zarejestruj,
5. Wprowadź otrzymany kod SMS i kliknij przycisk POTWIERDŹ a następnie zautoryzuj operację kodem PIN do aplikacji,
Aby wykonać przelewy BLIK na numer telefonu:
1. Zaloguj się do aplikacji,
2. Wybierz opcję PRZELEW a następnie kliknij ikonkę Przelew na telefon lub kliknij ikonkę ,
3. Wskaż kontakt z Twojej książki kontaktów lub wprowadź ręcznie numer telefonu,
4. Uzupełnij pole KWOTA i Tytuł przelewu a następnie kliknij przycisk POTWIERŹ,
5. Kliknij przycisk AUTORYZUJ i potwierdź kodem PIN do aplikacji,
Zmiana Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych
Od 1 sierpnia 2023 r. zacznie obowiązywać zmieniony Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych.
Co zostało zmienione w Regulaminie
Zmiany w Regulaminie polegają na dodaniu zapisów o:
- możliwości uruchomienia nowej metody uwierzytelnienia 3DS w aplikacji BSPay, dzięki czemu możliwe będzie silne uwierzytelnienie transakcji internetowych w aplikacji mobilnej,
- możliwości wyłączenia silnego uwierzytelnienia 3DS dla pojedynczej transakcji internetowej lub określonej liczby następujących po sobie takich transakcji internetowych, a także dla określonej wysokości transakcji. Kwoty transakcji oraz sumy transakcji, dla których można wyłączyć silne uwierzytelnianie, znajdą Państwo na stronie www.bstarnogrod.pl,
- zwiększeniu maksymalnej kwoty wypłaty gotówki przy usłudze cash back do 1 000 zł.
Dlaczego przekazujemy informację o zmianach
W przypadku nieakceptowania zmian mają Państwo prawo do wypowiedzenia umowy rachunku w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszej informacji. Jeśli nie złożą Państwo wypowiedzenia umowy rachunku w tym terminie, zmiany obowiązują od dnia następującego po upływie ww. 14-dniowego terminu.