Aktualności

Oferta pracy na stanowisko ds. Obsługi Klienta
14.09.2023r.
Bank Spółdzielczy w Tarnogrodzie
poszukuje pracownika na
STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA
Do głównych zadań będzie należało:
- obsługa kasowa klientów Banku pod kątem dokonywania wpłat i wypłat
- przyjmowanie i realizacja dyspozycji przelewów
- oferowanie klientom usług dostępnych w ramach oferty Banku
- zakładanie rachunków i lokat bankowych
Wymagania w stosunku do kandydata:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne
- doświadczenie w pracy w sektorze bankowym
- dobra znajomość i obsługa programów MS Office, w tym przede wszystkim WORD i EXCEL
- prawo jazdy kategorii B
W ramach stanowiska oferujemy:
- pracę wykonywaną w Centrali Banku w Tarnogrodzie oraz okazjonalnie w Oddziale Banku w Potoku Górnym
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie połączone z systemem premiowania oraz dodatkowym zabezpieczeniem emerytalnym
CV oraz list motywacyjny należy przesłać na adres mailowy info@bstarnogrod.pl do dnia 10 października 2023 r. W tytule wiadomości należy wpisać: Rekrutacja na stanowisko ds. obsługi klienta. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Na dole CV należy zamieścić klauzulę o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bank Spółdzielczy w Tarnogrodzie w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko ds. obsługi klienta.

800+ od stycznia 2024 r. bez dodatkowych wniosków
04.09.2023r.
Szanowni Państwo !
Od 1 stycznia 2024 r. kwota świadczenia wychowawczego zostanie podniesiona z 500 do 800 zł.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych, który wypłaca to świadczenie, sam zmieni jego wysokość. Dlatego
nie trzeba składać dodatkowego wniosku.
Wypłaty świadczeń w nowej wysokości będą realizowane od stycznia 2024 r.
ZUS poinformuje o nowej wysokości świadczenia do wypłaty na Platformie Usług Elektronicznych
(PUE) ZUS. Więcej informacji na www.zus.pl (https://www.zus.pl/-/800-od-stycznia-2024-r.-bezdodatkowych-wniosk%C3%B3w?redirect=%2F).

Przelew na telefon BLIK
27.07.2023r.
Szanowni Klienci,
Miło jest nam poinformować, że uruchomiliśmy dla Państwa kolejną odsłonę mobilnych płatności w aplikacji mTBSKEy - przelewy BLIK na numer telefonu.
Przelew BLIK na telefon to usługa polegająca na przyspieszeniu i ułatwieniu przekazywania środków, które znajdą się na rachunku odbiorcy w zaledwie kilka sekund! Nie musisz już przepisywać i znać numeru rachunku odbiorcy. Wystarczy tylko numer telefonu lub odbiorca zapisany w książce kontaktów na Twoim smartfonie.
Jak aktywować przelewy BLIK na telefon w aplikacji mobilnej mTBSKEy ?
1. Zainstaluj / zaktualizuj aplikację mTBSKEy >>> Instrukcja instalacji,
2. Włącz "Więcej" w prawy dolnym rogu, a następnie wybierz "Przelewy na telefon BLIK",
3. Kliknij przycisk ZAREJESTRUJ NUMER TELEFONU,
4. Uzupełnij pole Numer telefonu i kliknij przycisk Zarejestruj,
5. Wprowadź otrzymany kod SMS i kliknij przycisk POTWIERDŹ a następnie zautoryzuj operację kodem PIN do aplikacji,
Aby wykonać przelewy BLIK na numer telefonu:
1. Zaloguj się do aplikacji,
2. Wybierz opcję PRZELEW a następnie kliknij ikonkę Przelew na telefon lub kliknij ikonkę ,
3. Wskaż kontakt z Twojej książki kontaktów lub wprowadź ręcznie numer telefonu,
4. Uzupełnij pole KWOTA i Tytuł przelewu a następnie kliknij przycisk POTWIERŹ,
5. Kliknij przycisk AUTORYZUJ i potwierdź kodem PIN do aplikacji,

Zmiana Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych
Od 1 sierpnia 2023 r. zacznie obowiązywać zmieniony Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych.
Co zostało zmienione w Regulaminie
Zmiany w Regulaminie polegają na dodaniu zapisów o:
- możliwości uruchomienia nowej metody uwierzytelnienia 3DS w aplikacji BSPay, dzięki czemu możliwe będzie silne uwierzytelnienie transakcji internetowych w aplikacji mobilnej,
- możliwości wyłączenia silnego uwierzytelnienia 3DS dla pojedynczej transakcji internetowej lub określonej liczby następujących po sobie takich transakcji internetowych, a także dla określonej wysokości transakcji. Kwoty transakcji oraz sumy transakcji, dla których można wyłączyć silne uwierzytelnianie, znajdą Państwo na stronie www.bstarnogrod.pl,
- zwiększeniu maksymalnej kwoty wypłaty gotówki przy usłudze cash back do 1 000 zł.
Dlaczego przekazujemy informację o zmianach
W przypadku nieakceptowania zmian mają Państwo prawo do wypowiedzenia umowy rachunku w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszej informacji. Jeśli nie złożą Państwo wypowiedzenia umowy rachunku w tym terminie, zmiany obowiązują od dnia następującego po upływie ww. 14-dniowego terminu.

Ograniczenia w realizacji przekazów z/do Federacji Rosyjskiej, Białorusi oraz Ukrainy
17.02.2023r.
Ze względu na ciągłe rozszerzanie sankcji gospodarczych coraz częściej pojawiają się trudności w realizacji transakcji z/do Federacji Rosyjskiej, Białorusi oraz Ukrainy (obecnie obwody: doniecki, ługański, zaporoski, chersoński).
Mając na uwadze rosnące ryzyko sankcyjne, od 1 marca 2023 r. wprowadzamy zakaz realizacji przekazów z/do Federacji Rosyjskiej.
Pozostałe ograniczenia dotyczące ww. krajów mogą dotyczyć wydłużonego czasu procesowania transakcji lub braku ich realizacji w zależności od obowiązujących przepisów sankcyjnych.

Otwarcie oddziału Banku w Potoku Górnym
28.11.2022r.
Drodzy Klienci,
Mamy przyjemność poinformować, iż w dniu 26 listopada 2022 roku miało miejsce otwarcie wyremontowanej siedziby Banku Spółdzielczego w Tarnogrodzie Oddział w Potoku Górnym.
Uroczystego otwarcia placówki dokonał Zdzisław Lipiec – Zastępca Przewodniczącego Rady Nadzorczej Banku, Piotr Mulawa – Prezes Zarządu Banku oraz Piotr Czekirda – Kierownik Oddziału.
W placówce zapewniamy pełen wachlarz usług bankowych zarówno dla Klientów indywidualnych, biznesowych oraz rolnictwa.
Godziny pracy oddziału: od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00
jednocześnie informujemy o nr telefonów do Oddziału 84 685 24 00 oraz 84 685 25 05