Bank Spółdzielczy w Tarnogrodzie

Logowanie do iBank Logowanie do iBank 2
Logowanie do Personal Logowanie do kartosfera.pl

Aktualności

Wniosek 800+

01.02.2024r.

 

W bankowości internetowej szybko złożysz wniosek o 800+ – na nowy okres już od dziś.!

Rządowy Program Rodzina 800+ to systemowe wsparcie polskich rodzin.

800 zł na każde dziecko w rodzinie, co miesiąc, do ukończenia 18 roku życia, niezależnie od wysokości dochodów (szczegóły tutaj).  Od dziś tj. 1 lutego 2024 r. ruszył kolejny nabór wniosków o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego na nowy okres świadczeniowy, który trwa od 1 czerwca 2024 r. do 31 maja 2025 r.

Podniesienie kwoty świadczenia do 800 zł od 1 stycznia 2024 r.!

Od 1 stycznia 2024 r. kwota świadczenia wychowawczego (tzw. 500+) została podniesiona z 500 zł do 800 zł.

Ważne!

Aby uzyskać prawo do świadczenia wychowawczego na nowy okres, który rozpocznie się 1 czerwca 2024 r., wnioski będzie można składać do ZUS już od 1 lutego 2024 r., wyłącznie przez internet, za pośrednictwem:

  • portalu PUE ZUS
  • portalu Ministerstwa Rodziny Emp@tia
  • bankowości internetowej
  • aplikacji mobilnej mZUS.

Gdzie otrzymasz pomoc w sprawie świadczenia?

  • więcej informacji o programie znajdziesz na stronie ZUS,
  • pod numerem specjalnej infolinii 22 290 55 00 (czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 –00),
  • w Centrum Obsługi Telefonicznej (COT) ZUS w dni robocze (pn.–) w godz. 7.00 –18.00 pod numerem telefonu 22 560 16 00 lub za pośrednictwem maila na adres: cot@zus.pl,
  • we wszystkich placówkach ZUS oraz podczas e-wizyty w ZUS.

Przelew na telefon BLIK

27.07.2023r.

Szanowni Klienci,

Miło jest nam poinformować, że uruchomiliśmy dla Państwa kolejną odsłonę mobilnych płatności w aplikacji mTBSKEy - przelewy BLIK na numer telefonu.

Przelew BLIK na telefon to usługa polegająca na przyspieszeniu i ułatwieniu przekazywania środków, które znajdą się na rachunku odbiorcy w zaledwie kilka sekund! Nie musisz już przepisywać i znać numeru rachunku odbiorcy. Wystarczy tylko numer telefonu lub odbiorca zapisany w książce kontaktów na Twoim smartfonie.

 

Jak aktywować przelewy BLIK na telefon w aplikacji mobilnej mTBSKEy ?

 

1.   Zainstaluj / zaktualizuj aplikację mTBSKEy >>> Instrukcja instalacji,

2.   Włącz "Więcej" w prawy dolnym rogu, a następnie wybierz "Przelewy na telefon BLIK",

3.   Kliknij  przycisk ZAREJESTRUJ NUMER TELEFONU,

4.   Uzupełnij pole Numer telefonu i kliknij przycisk Zarejestruj,

5.   Wprowadź otrzymany kod SMS i kliknij przycisk POTWIERDŹ  a następnie zautoryzuj operację kodem PIN do aplikacji,

Aby wykonać przelewy BLIK na numer telefonu:

1.   Zaloguj się do aplikacji,

2.   Wybierz opcję PRZELEW a następnie kliknij ikonkę Przelew na telefon lub kliknij ikonkę ,

3.   Wskaż kontakt z Twojej książki kontaktów lub wprowadź ręcznie numer telefonu,

4.   Uzupełnij pole KWOTA i Tytuł przelewu a następnie kliknij przycisk POTWIERŹ,

5.   Kliknij przycisk AUTORYZUJpotwierdź kodem PIN do aplikacji,

Zmiana Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych

Od 1 sierpnia 2023 r. zacznie obowiązywać zmieniony Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych. 

Co zostało zmienione w Regulaminie

Zmiany w Regulaminie polegają na dodaniu zapisów o:

  • możliwości uruchomienia nowej metody uwierzytelnienia 3DS w aplikacji BSPay, dzięki czemu możliwe będzie silne uwierzytelnienie transakcji internetowych w aplikacji mobilnej,
  • możliwości wyłączenia silnego uwierzytelnienia 3DS dla pojedynczej transakcji internetowej lub określonej liczby następujących po sobie takich transakcji internetowych, a także dla określonej wysokości transakcji. Kwoty transakcji oraz sumy transakcji, dla których można wyłączyć silne uwierzytelnianie, znajdą Państwo na stronie www.bstarnogrod.pl,
  • zwiększeniu maksymalnej kwoty wypłaty gotówki przy usłudze cash back do 1 000 zł.
Dlaczego przekazujemy informację o zmianach

W przypadku nieakceptowania zmian mają Państwo prawo do wypowiedzenia umowy rachunku w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszej informacji. Jeśli nie złożą Państwo wypowiedzenia umowy rachunku w tym terminie, zmiany obowiązują od dnia następującego po upływie ww. 14-dniowego terminu.

Ograniczenia w realizacji przekazów z/do Federacji Rosyjskiej, Białorusi oraz Ukrainy

17.02.2023r.

Ze względu na ciągłe rozszerzanie sankcji gospodarczych coraz częściej pojawiają się trudności w realizacji transakcji z/do Federacji Rosyjskiej, Białorusi oraz Ukrainy (obecnie obwody: doniecki, ługański, zaporoski, chersoński).

Mając na uwadze rosnące ryzyko sankcyjne, od 1 marca 2023 r. wprowadzamy zakaz realizacji przekazów z/do Federacji Rosyjskiej.

Pozostałe ograniczenia dotyczące ww.  krajów mogą dotyczyć wydłużonego czasu procesowania transakcji lub braku ich realizacji w zależności od obowiązujących przepisów sankcyjnych.

 

 

Otwarcie oddziału Banku w Potoku Górnym

28.11.2022r.

Drodzy Klienci,

 

Mamy przyjemność poinformować, iż w dniu 26 listopada 2022 roku miało miejsce otwarcie wyremontowanej siedziby Banku Spółdzielczego w Tarnogrodzie Oddział w Potoku Górnym.

 

Uroczystego otwarcia placówki dokonał Zdzisław Lipiec – Zastępca Przewodniczącego Rady Nadzorczej Banku, Piotr Mulawa – Prezes Zarządu Banku oraz Piotr Czekirda – Kierownik Oddziału.

 

W placówce zapewniamy pełen wachlarz usług bankowych zarówno dla Klientów indywidualnych, biznesowych oraz rolnictwa.

 

Godziny pracy oddziału: od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00

 

jednocześnie informujemy o nr telefonów do Oddziału 84 685 24 00 oraz 84 685 25 05

                  

                                                                     

 

Zmiany w usłudze BLIK

BLIK w aplikacji mTBSKey

Szanowni Państwo,

w dniu 10.10.2022 r. Bank Spółdzielczy w Tarnogrodzie udostępni w aplikacji mobilnej mTBSKey usługę BLIK.

Usługa BLIK w aplikacji mobilnej mTBSKey jest dostępna wyłącznie dla Klientów, którzy posiadają  dostęp do bankowości internetowej oraz korzystają z aplikacji mobilnej mTBSKey

Obecna usługa BLIK, dostępna w aplikacji mobilnej BS Pay, zostanie dezaktywowana z dniem 31.10.2022 r.  Wszyscy Klienci, którzy nie aktywują  aplikacji mobilnej mTBSKey, nie będą mogli korzystać z BLIKA od dnia 01.11.2022 r.

Do dnia 31.10.2022 r.:

  1. Klienci, którzy korzystają z BLIKA w aplikacji mobilnej BS Pay i nie posiadają dostępu do bankowości internetowej, powinni  złożyć w Oddziale Banku wniosek o aktywację usługi bankowości internetowej,
     
  2. Klienci, którzy korzystają z BLIKA w aplikacji mobilnej BS Pay, posiadają dostęp do bankowości internetowej, powinni zainstalować aplikację mTBSKey oraz aktywować usługę BLIK.

Instrukcja instalacji aplikacji oraz aktywacji usługi BLIK w aplikacji mTBSKey

Strona:

2024 Bank Spółdzielczy w Tarnogrodzie 

Projekt i wykonanie Net Partners